fredag 9 februari 2007


Oj vad veckan har gått fort redan fredag igen. Tänk förra helgen var Linda, Micke, Elin och Niklas hemma. (Så roligt hade vi då:)
Elin och jag åkte till växjö på tisd.fm då jag skulle klippa mig. Mormor och morfar åkte till Öland för mormor skulle genomgå en starroperation onsd.fm på Kalmar lasarett. De hamnade i lite snöoväder och hård vind, så man var lite orolig innan de var hemma i Fågelfors igen på torsd.fm med orden"Här hemma var det inte mycke snö". Jag tycker det räcker med minst 30 cm.

För att återgå till tisd. i Växjö, så naturligtvis hamnade vi bland en "massa" livvakter när vi skulle fika på stan "Mona Sahlins", förra gången var det Gudrun Schyman som fikade med oss.

Idag befinner sig Mats i Blomstermåla på en revisorsutbildning och jag får väl ta hand om städningen på markplanet.

2 kommentarer:

Elin sa...

men mamma...
jag hade hoppats på att få se en mona sahlin bild!??!
du kan ju det där med bilderna nu..väl!?
vi hörs, ikväll kanske?
puss å klam...*

Gullan sa...

Äntligen fredag...Sover Mats på soffan, eller ska han träna skidor istället??
3 veckor kvar...
syster yster