tisdag 20 februari 2007

Äntligen lite ledigt!!!




Kolla !!!! allt från Mona Sahlin i Växjö till Jimmys kalas på Solbacken!!!




Det fungerade ju!! Men under tiden hängde jag upp en tvätt!!




Nu snöar det också ute, kallt..kallt det bet i mina kinder när jag tog min promenad förrut. Jag var också tvungen att kolla att de gjorde vad de skulle i affären idag när jag är ledig. Det mesta håller nu på att plockas om till Coop Nära starten... undrar just om vi ska få några nya kläder tills dess...Nä...




Elin skickade ett MMS på den nya frisyren..Snyggt...lite inspererad av mig eller???




Ikväll ska vi visst på något möte har Mats bestämt .. Vi ska visst lyssna på några från Ramkvilla som lyckats med att få Ramkvilla att "expandera".




Har inte kommit på nå*t tema än för mina tavlor....Thailand kanske....

2 kommentarer:

Elin sa...

oj oj oj...imponerad. med lite tålamod så blir det till slut lite bilder även från parkvägen:) så fint så fint...

thailand tycker jag låter som ett bra tema på målningarna faktiskt, då kan ni drömma er bort*

nä hä...nu bär det av till coop extra. puss puss/dotra

Gullan sa...

på tal om frisyr, kortet på solbacken gjorde inte sin "rättvisa", kolla jag har också ny frisyr...(fast de e på långt håll)
syster yster