måndag 19 februari 2007

Länge sen....

Oj, vad länge sen jag skrev nå*t här Skäms på mig. Ja ja jobbat hela veckan´+ hela helgen..trött..
Vad har hänt veckan som gått....Hm i onsdags var det ju Alla Hjärtans Dag, då tränade jag först och sen åt vi en god middag!! (Fick jättefina rosor)
Har fått hem "lite" Panduro grejer som jag ska roa mig med..roligt. Ska måla 4 nya tavlor till sovrummet, ska bara komma på ett bra tema!!

I lördags var Mats ute på skidorna när jag jobbade, idag blir det nog värre på skidorna snön börjar ju att försvinna mer och mer. Synd för nu har ju barnen sportlov.

Igår sönd. fyllde Jimmy 22År Grattis!!! Då vankades det middag på Solbacken. Mats fick åka själv jag jobbade. På kvällen gjorde Mats och jag ett besök i Blå Grottan för träning Malin var ledare för kvällens pass.
...your images are being uploaded to Blogger ...so what...

3 kommentarer:

Elin sa...

stackars mamma. inga bilder denna gången heller...synd om er nu ju! bara å följa björkstigens spår och skaffa bredband helt enkelt:) jag kan ju lägga in ngn bild åt er om ni vill!!!
pöss å kram!

Gullan sa...

synd som sagt att du benita inte kunde vara me på släktkalaset, men men, de e hårt att va kassörska...
kram från systra

Linda sa...

Lilla mammsemammsen, inte lätt att sitta där i skogen med dumma uppkoppling... Men det är kul att höra om vad ni har för er där hemma, även om uppdateringar inte sker allt för ofta :-)... Vi hörs, Lav U lots!!.. Pusselipuss :-)