onsdag 30 juli 2008

Då och nu!!

Måste bara sätta in den här bilden "runt Gastebacken" mot Övrasjön kallt och gnistrande snö, härligt på ett vis.....så såg det ut DÅ.... Så här ser det ut idag....Majs, majs vart jag än ser ser jag MAJS....





Som sagt överallt majs..man tror att man gått (eller cyklat)vilse..... Vi har i em varit ute och cyklat en sväng Mats och jag..kört på en massa skogsvägar. Jag sa till Mats: Vi kan väl cykla så vi kommer ut vid Forsaryd...Ja visst...

Hej å hå har ni sett det finns en Öken i Forsaryd..thi hi...Nää vi hamnade i grustaget i Trånshult i stället (vadå lokalsinne, nä vi skulle ha kört mot Ekbacken..)Men nu har vi sett grustaget i Trånshult...har alltid undrat hur det ser ut när man kör förbi i bil..men nu vet jag..allt har en mening...
Har även fixat lite krusbärslikör....blir väl färdigt till jul ungefär.. den som väntar på något gott.........osv Nähä nu får jag nog gå och fixa till scampi med vitlöksbröd och lite vitt vin...det är ju lillördag....Ha det gott och KRAMISAR alla nära och KÄRA...

1 kommentar:

Anna♥ sa...

Hej :) Jag ville bara gjöra lite reklam för min Blog :D :D


Puss och Kram
Anna♥