söndag 20 juli 2008

Min sista semestervecka!!!

Ja, nu har mina två veckor gått på min semester..sol-regn-sol osv...Börjar arbeta i morgon kl. 8.00, känns så där men det få gå... Den här veckan har vi tillbringat.. först på Öland hos kära mor och far
Vi har grillat, och druckit gott... Fin solnedgång..kan man mer begära......Måste även berätta att på onsdagen när vi skulle in till Kalmar och shoppa så shoppade vi tillsammans med prinsessan Madelene och hennes pojkvän, på Åhlens...de ni...inga bilder tyvärr...ni får tro mig på mitt ord, jag sa till Mats "hon såg ju värre ut i håret än jag"Vi var även på Jysk och hämtade hem en garderob till friggeboden.. det blev jättebra....Sen på fredagen var det tänkt att vi skulle åka tidigt på morgonen till Puttgarden för handel..men så blev det ej..Mats var tvungen att dra ut en visdomstand AKUT..men på em drog vi iväg neråt Tösklandet...övernattning först i Danmark..ankom till hotell i Vordingborg kl 21.00... inget att rekommendera om man är hungrig..ååå de va VI..Tyvärr köket stänger kl 21.30..överallt i hela Vordingborg ,Jissa om man var Hungrig.....


Hallå kan vi få pizza NÄÄ vi stänger kl. 21.30...



Vi fick äta medhavda kanelbullar + "ej betalda chipspåsar på hotellet"det kunde de bju på sa vi...




Väl nere i Puttgarden ...här handla vi ..ska jag säga..Niklas ska få sin "Fiskefjaes" ...kolla Mats min "Nää nu kommer regnet igen.."


Skönt och vara hemma igen...och få mat Vi köpte faktiskt en fylld fläskfilé på hemvägen i Växjö på COOP EXTRA...(fick veta ikväll genom Elin att den hade hon fixat till, det var ju lite skoj... det var gott kan jag säga) Kram på er alla som har semester kvar och alla andra också mä, för den delen...Skickar en extra hälsning till Mikael (å Linda mä för den delen) hörde att du mått bättre den här gången..Skönt att höra..nu vänder det ska du se...Puss å kjam till er alla

2 kommentarer:

Linda sa...

Puss och kjam på er också! Älskar er båda så otroligt mycket!!!

Elin sa...

Haha. fiskefjaes och grillad fläskfilé boursin a la elin gillar vi:) har ni smakar fiskevattnet ännu? faktiskt riktigt gott! förefrukost promenad låter fint. jag börjar inte för än 14.00 imon så det får nog bli en förefrukost promenad för mig me. vi höres snart. massa kramar/elin