torsdag 10 juli 2008

Kort visit i Säve.

Ja, det blev en kort visit hos Linda o Micke.Vi åkte söndag morg och kom hem tisdag kväll pga Mats har jour den här veckan ,det gick tyvärr inte att byta...Vi hade iallafall tur med vädret för här hemma hade det regnat hela tiden..så Kronbloms hatt var översvämmad haha..
Vi bjöds på värsta Kräft-och räkfest..var annars än på västkusten ska det ätas skaldjur...mmmm det var smarrigt gott (nu har man smakat havskräftor också)












Även getingarna ville smaka på delikatesserna....Linda lyckades smälla dessa med ett "plask":))

På måndagen blev det en tur till Liseberg.








Linda och Mats roade sig med att åka med Balder bl a. Jag fick som vanligt hålla i väskor och tröjor på marken ....ja nån ska ju göra det :))Micke höll mig sällskap. Jo ,förresten jag åkte en grej..TORNET...utan bälte..



Lisebergs Lustgård fick också besök av oss..
På kvällen blev det spelet Upwords...fattar fortfarande inte; varför jag inte fick lägga mitt "braiga" ord MENTOR....

På tisdagen gjorde Micke ett besök på Sahlgrenska...och vi passade då på att shoppa i stan..fast min shopping bestod inte i några klädesplagg den här gången utan rosa brudslöja..handgjorda aquarellpapper...och en rosa gris...det kallar jag shopping :) På kvällen styrde vi saaben hemåt igen tyvärr, mot Fågelfors och regnet. Det blev en rolig kort visit, Tack Micke och Linda vi kommer snart igen..(jag ska försöka bearbeta min höjdskräck till nästa gång thihi..)

2 kommentarer:

Linda sa...

Haha, den var rolig!! Nöff nöff! Tack själva för att ni kom över på en snabbvisit, SÅ roligt när ni kommer på besök! Lav U, pössar och kramar!!

Jimmy Danielsson sa...

Haha vilken rolig Gris en sån ska jag köpa till mor=) hoppas allt är bra.. vi syns på Torleifs //Jimmy