fredag 8 augusti 2008

Födelsedag på Parkvägen!!

Igår fyllde Mats år och vi hade lite kräftfest med Solbacken, Kolstigen och Björkstigen det är alltid trevligt med fest tycker jag....Innan festen måste alla blommorna som ska vara på bordet arrangeras...och maten fixas Vi bjöd på kräftor +skink å soltorkadetomaterpaj+ tomat å basilikapaj+västkustrulle+bröd+sallad tillsist även en passionstårta+kaffe...det va gott, hoppas de övriga tyckte det också.... Som sagt inte mycke kvar av kräftorna...när Stellan är i farten, som äter djuren med "hull å hår"Solbackegänget, och HÄR kom jag på lite försent att jag faktiskt har en kamera, (så Stina som också var med har här redan åkt hem, hon var lite trött har väl varit lite mycke nu inför flytten till Borlänge) Roligt också att Erik var med, han hade många roliga historier om vistelsen i Kina...

Och här är övriga från Kolstigen och Björkstigen...farmor MajBritt var också lite trött...hade varit på resa med Winkler hela dagen, visste knappt inte var hon hade varit...men de hade ätit gott på Ramkvilla Värdshus....Och när alla gästerna gått hem (ung.23.00) satt Mats och jag på balkongen och filosiferade och tittade på en massa åskblixtrar....men det hördes inget "muller" så det var nog långt bort...Tack för en trevlig kväll..

1 kommentar:

Gullan sa...

Tack själva för en jättetrevlig kväll. Som sagt, jag har inte något brädband hemma nu, så jag kollade lite i bloggarna på jobbet, innan jag tar kväller. Hoppas att det åtgärdas till veckan som kommer...Vi satt också ute igår kväll o tittade på blixtarna. Hörde heller inget muller. Puss o kjam (ni får klara er utan oss ikväll i parken, men vi laddar inför Thorleifs)
söstra