lördag 19 maj 2007

Precis nu kom solen.....

Idag har det varit en regnig dag (fast precis nu kom faktiskt solen) det är väl för att jag har slutat jobba nu.

Igår befann jag mig i Växjö (hårklippning bla), men även för att träffa döttrarna med respektiva. Linda & Micke befinner sig just nu på Mallis... Linda ringde hem strax innan de skulle lyfta, de satt i baren; Linda med vin i sitt glas Sato med sprit i sitt glas (hon är extrem flygrädd, stackarn).

Det blev inte så mycke handel i Växjö igår, men jag tog mig en tur till Plantagen innan jag åkte hem; så klart där blev det lite x-tra plantor köpta...


När jag kom hem tvättade Mats "gula faran"Han fick använda stegen för att nå taket på bilen.. Den blev som ny, bilen alltså....


Nu finns det faktiskt ett tak över discogolvet i Parken.Det blir väl fint!!!



Avslutar med lite sommarblomster....

1 kommentar:

Elin sa...

de va värst så fin gula faran blev:)
mat får hon tjejen så det räcker och blir över...vi va ute och busade i strandbjörket igår och det blev det en och annan frolic!
vi hörs...pussar och kramar*/dotra