fredag 11 maj 2007

Bullfest, bullfest!!!

Hej alla glada... igår grattade vi Stellan 55År, Gullan &Stellans Bröllopsdag 5År och Mormor& Morfars Bröllopsdag 55År..inte dåligt... Vi befann oss på Solbacken och intog en Härlig fiskplanka. Kaffe med jordgubbstårta.
Vårfint i Köket!!!





Idag har jag bakat massvis bullar mums.Det var länge sen jag gjorde detta kände jag, men de blev jättegoda (med smör). De ska ingå i morgondagens kaffe med tilltugg, i parken. Då ska körerna ha en liten uppvisning och avslutning på "säsången" kl.15.00 Välkomna!!!

Jag ska städa toaletterna i em i Parken vad har jag gjort för att förtjäna detta, (skämt).

Förresten nu måste ni gå in och kolla Parkens hemsida som börjar ta form www.fagelforsfolketspark.hogsby.net Det händer en hel del. Kolla även länken till kent, vi jobbar fortfarande med att få kent till Parken.....( Johan är ju kusin med trummisen).


Just det, vi har också "brädband" nu ....... så nu hinner jag inte stryka tvätt när jag för över bilder.
























1 kommentar:

Gullan sa...

Inte dåligt syrran! Nya bilder snabbt;-)Märks att ni har "brädband" nu. Tack för igår! Det var mycket roligt tycker vi. Vi ser verkligen fram emot Weekenden!! Kan du inte skicka över en bulle till mej, blev så sugen, mums. Blev mindre sugen på din städning i eftermiddag, men lycka till, det blir nog fint när du gör det! Water"loo", Diggi"loo", Bogga"loo" får du sjunga under tiden du
städar:-).Puss o kjam från söstra