lördag 12 maj 2007

Körfest i Parken!

Nu är det snart dags för grillning känner jag, grannarna runt omkring är redan i gång. Vi har en fläskfilé på G... i marinad.


Idag har det varit en liten fest i parken med körerna ,det kom över hundra pers. så det var ju roligt.




Mormor och Anders Rundberg hade det mysigt i solen....då kom farmor "imellan".....








Bild från lilla scen där körerna sjöng sin skönsång och även publiken fick vara med i allsång..


Vi hade kaffeservering i kaffestugan så ett tag hade Mats det svettigt vid försäljningen
Pratade med Elin idag som befinner sig i Hultsfred och hon hade sprungit sig vill i Hultsfredskogen...Kära barn tur att man inte visste det...Hon sa:Jag ska bara tala om att jag är hemma nu..Så kan det gå när någon plockar ihop alla märken och skyltar och lägger under en gran just för en stackare ska springa sig vill i skogen..... Nåja nu är hon hemma igen (ingen skallgång den här gången) och kan kolla på The Ark i kväll.... Nu väntar grillningen!!

2 kommentarer:

Vi i Müllheim sa...

Ojsan sa, vad flitig du har varit, nya inlägg tvá dar i rad, där ser man vad brädband kan ástadkomma! Vad roligt att se bilderna. Tänk, jag har en bild pá väggen med mor, far och Emma när hon var 4-5 ár och jag tycker de ser yngre ut nu än dá!(jag menar mor+far, inte Emma förstás...) Jaha, nu fár man väl komma igen själv och aktualisera, vi var pá dop idag hos Markus tjocka släkt..blev nágra bilder där.Sitter ändá ute pá terassen med Markus Laptop, han själv ligger pá soffan och sover, man kunde tro att det var han som höll i gudstjänsten idag, sá uttröttad som han är...
Pussar och kramar frán lilla syster yster (nicht dyster!)

Elin sa...

Hej du mor!!
Titt så flitig du är med inläggen nu när ni har brädband!! Inte dåligt...
då får man besöka den här sidan lite oftare nu då:)

juste, kunde ju inte få ledigt på fredag e.m. så jag jobbar 14-20 men nicke och molly är ju hemma! men vi hörs ju...massa kramar/dotra*