söndag 7 december 2008

2:a Advent..inget datastrul!!!

Nu är man med igen kan man säga..nätdelen på datorn är utbytt..det var ju ett tag sen man kunde göra några inlägg på bloggen Vad har hänt sen Säve-helgen???? Jo helgen efter var det ju Stockholmshelgen med hela fam...+ Jennie &Robin och Bungan så klart...skoj skoj varför går dessa helger så fort???fattar inte.. Igår hade Mats å jag heldag i Kalmar..handla julklappar, kinarestaurang, film på kvällen: Vi hade i alla fall tur med vädret 2....Nää, inte så sevärd hade väl sina +poäng..men det är dom man ser på reklamen för filmen...men men nu har vi sett den..Idag har vi försökt att fixa julbelysningen ute..KLART...(vi har ju inte varit hemma nån helg på jättelänge ju)..Yes ....."Cloneys lekstuga" är klar....Jag får ta itu med Slatans till nästa jul..hahaha..
De här änglarna köpte jag i Gamla Stan förra helgen och de pryder sin plats i entréfönstren....eller hur??? Va..(sa Mats) kostade dom 35:- /st.. Ja...4 st det blir fint...det var den travvinsten..hahaha...de ä ju "handgjorda" då kostar det....

















Ha en fortsatt bra 2:a advent alla kära å vänner å bränn mycke ljus...YES..puss å kjam






















4 kommentarer:

Elin sa...

haha...vilka j-a bilder!! haha...salt och pepparkaren fick va de tålde:) De va ju snällt att ni meddelade mig, jennie och Robin att ni tog kort på "alla runt bordet" så vi va me menar jag..haha! Vilken fin liten lekstuga..man kan ju inte vara storslagen varje år:) men de är du ju ändå kära mamms! ser dock fram emot slatans "cribb". Vi hörs. lav jooo.../dotra!

Gullan sa...

Kan man få beställa ett hus av dej:-)?? Det var fint som vanligt. Ha det gott. Vi hörs!
söstra

Perssons pack! sa...

Visst syrran har ni ritningar på Solbacken...kanske inte så mycke tak som "villan i Berga" fatta va ja mena....vi höres kjam systra

Vi i Müllheim sa...

åhhh, ett sånt fint pepparkakshus! Varför ärvde inte jag de talangerna?!!
Storkramar från lilla syster yster