torsdag 25 december 2008

God fortsättning på JULEN!!!!

Nu är det redan Juldagen......åhh så tyst i stugan när alla barna med respektive har åkt vidare för att fira jul på annat håll....Mats å jag är väldigt mätta å slöa efter all julmat....men gott ä dä...sitter just nu å slötittar på tv-filmer orkar inte mer...Julafton var super ...Tack Solbacken för er Gästvänlighet helt underbart....här kommer lite bilder från JULEN-08
Yes, den granen ska vi......... ha den blir fin.........


















Och så lite förhållningsorder på Solbacken......sen ska Stellan byta till skjorta..hahaha...






Hela släkten "nästan" samlad för att äta Julmat.....det var gott......
Nu blir det snart "talking to Ingela" via webben.... alla lika förväntansfulla....Var är ljudet????
Lite fina julklappar fick vi ju mä........vet ej vilken UPPLEVELSE vi ska välja från smartboxen..vi kommer nog på nåt bra...Vad tycks om min kompis "Anki"???...min idol....


Tack också Kära syster Ingela för det fina smycket..det blev invigt på julafton...Jättefint...
(Ja, nu hände det nå´t i Bloggens värld..hade ett par bilder kvar ähh vi tar det en annan gång)...Tack alla för en underbar JUL...det gör vi om ..och tack snälla Farmor för julgrötan på Kolstigen det är vad ja kallar Julgröt...






























































































































2 kommentarer:

Gullan sa...

Ja, syster yster, tack själva för en underbar jul! Det kunde inte vara bättre...Utan er hade det inte varit nåt! Jag menar utan er syskon med respektive och övriga "bihang" hade det inte varit detsamma. Men ni förgyllde vårat Solbacken med detta. Mycket!! Samtidigt vill jag tacka Ingela (som tyvärr inte närvarande fysiskt) för det fina halsbandet jag fick. Jag invigde detta på julafton, samt vid midnattsmässan.
Puss o kjam
söstra

Gullan sa...

Lite tillägg till kommentaren.
Våra föräldrar, Sonja, Benke, "glömde" jag ta med i kommentaren. Det var ju inte meningen:-) Förlåt!!
Kramis från söstra igen
(Kul idag annandagen i Berga! Benke blev så glad att du och Mats kunde komma. Är mätt ännu)