lördag 1 november 2008

Allhelgonadag!!











Blev faktiskt riktigt nöjd med mitt pumpa-monster.... den ser ju så himla glad ut..eller???Idag har vi varit på kyrkogården och tänt lite ljus på gravar.. bla Persson´s familjegrav och i minneslunden...det är nå´t visst och gå och strosa på kyrkogården en sån här dag...det infaller ett visst lugn...och det lyser så fint med alla ljus överallt...
Har precis fixat ett blomsterarrangemang det är jag också nöjd med..väldigt vad jag är nöjd med mycke idag..detta lyste upp tillvaron i hallen även som ....

den lilla "silvriga" ängeln (från Village)

Och nu lyser det av alla värmeljus både ute och inne (ung.30st varje kväll) fatta att det går åt värmeljus....det är mysigt...Ha´det bra ikväll alla nära och kära å bränn mycke ljus..det gör jag..massvis kram...

1 kommentar:

Gullan sa...

Ja, det råder ett visst lugn över kyrkogården. Stellan och jag var även ikväll på minnesgudstjänsten och efteråt gick vi en sväng i "mörkret" på kyrkogården. Det var mörkt men ändå inte. Det var tusentals ljus som lyste upp hela kyrkogården. Oh, så vackert!
Kram från söstra
(Jag bränner massvis av värmeljus)