tisdag 26 februari 2008

Nu är det klippt en bit!!











Precis hemkommen från frissan, 5cm kortare (håret alltså)...Nu är jag hungrig, kissenödig och trött....Oskarshamn är ingen hit i regnet precis..man blir inte så inspirerad av att shoppa (finns inte mycke att shoppa i Oskarshamn heller för den delen) eller letar jag på fel ställen??? Nä gud vad jag låter gnällig, inte meningen... I helgen var Elin (ny fin frisyr) hemma på en liten visit alltid roligt när "barnera" är "hemma", hon skulle gratta Clara som fyllde 23 igår .

Elin kom hem vid 16.00 tiden i lördags, samtidigt kom Mats som hade varit på "kick off" med jobbet i Kvänum (Lumber&Karle) Så på kvällen fick det bli lite mat och melodifestival...sen går ju helgen jättefort........och nu ska man tänka på vad man ska ha med sig till nästa helg Fasaloppet......Gummistövlar och regnkläder, har jag hört...I söndags hade det ÖS-regnat i Mora enligt Ingemar Danielsson.......så det blir nog VAttenSkidA-loppet...haha..

3 kommentarer:

Elin sa...

så fin fin du blev i haaret!!!ingen rolig shopping i o-hamn nä, dax och komma till mig då:) musikaliska bilder...tur att man inte hör hur de lät i alla fall!!hehe..
hade fader de skönt på massagen?? vi får höras innan ni åker till fasaloppet, eller hur va de? vatten-loppet? puss och kram/elin

Gullan sa...

Så fina i håret ni är...Jag har bara färgat mitt nu. Får väl osså duga:-)
Synes!
syster yster

Vi i Müllheim sa...

Oh, så fina ni var. Känner själv att jag nog måste ta en ny tid hos frissan igen...
Men, får jag fråga, varför går du inte på toa innan du börjar blogga?? Hehe
Lycka till med vattenskidorna i helgen!!!
Kramisar, lilla syster yster