fredag 15 februari 2008

"Långa rundan"


Tänk vad underbart att få bo så här nära skog, natur och Folk Park, men man tänker ju inte så egentligen det bara är så....... Här är mitt första hinder på min runda ett murket träd som ramlat i blåsten.....nästa hinder ej med på bild är vatten på vägen. Nu går det ganska bra när det är lite fruset i marken annars får man hoppa på grästuvorna så gott det går...Här är "vår" grillplats; Härligt när solen skiner tyvärr ingen snö...
Långa backen...den brukar suga när man springer...Mitt i backen porlar en vårbäck....


Nästan framme vid stallet går hästarna och betar i solskenet

.......till musik av Hackspetten som trummade på....
Och inte en kotte mötte jag på vägen.......thihi.....

2 kommentarer:

Linda sa...

Du är då för rolig mor, "inte en kotte..." Haha!! Men va härligt det så ut med en promenad i solskenet. Även här strålar solen och tycker absolut att jag skall gå ut...men pappershögarna på bordet vill något helt annat!! *pust*...jaja, bara att jobba på så kanske jag kan dra tidigare, det är ju ändå FREDAG!! Jippie, vi höres. Lav U!! Kjam..

Elin sa...

hehe...jag kan ju bara instämma me syster yster. inte en kotte:) hehe...och backen som suger. mkt roligt! Skönt me fredag säger jag me, niklas ligger i soffan och läser en av de många tidningar han äntligen fick av mig idag(alla hjärtans presenten jag sa igår) köpte massa jakt och fiske-tidningar:) Här strålar solen också genom fönstrena..dock lite kallt i blåsten! Vi hörs. Kramar/elin och nicke!