fredag 1 februari 2008

Första februari....

Ja, idag är det den 1 feb. och jag tror fåglarna har fått fnatt...vårkvitter av "cykelpumpen" alias talgoxen.Vart är vi på väg???

Än har vi inte fått någon Tuva-storm till Fågelfors....nä den kommer i kväll säger dom nu. Vem ska man lita på ?? Inte för att jag vill ha någon storm, med tanke på stormen Gudrun....Då jag bara gick och la mig i min sköna säng när tallen "ramlade" över vårt hus med ett brak. Jäkla tall.....Och Niklas stackarn som satt fast i Kosta-skogarna, och Elin förtvivlad över att all telefonförbindelse försvann. Även el/vatten borta i stormen...Nähä det vill vi inte ha igen.













Nä nu lite roligt som jag fick med posten idag...mina väggord..










Kolla första ordet på plats i köket Fint,va!!

Nu kommer vi att få läsa uppåt väggarna..fniss..










Tänk det har snart gått en vecka sedan dessa bilder togs
då lillasyster Ingela var hemma på visit i en vecka. Elin var ju också hemma på helgen, just hemkommen från Marocko, solbränd och fin.Så det blev många skratt och spel den kvällen.
Ingela är nu tillbaka i Tösklandet hos de sina, men det blir snart aug. och då kommer de farandes allihopa till Svedala..vi ser fram emot det.
Ha´det bra allihopa....nu ska jag klistra ord....

Inga kommentarer: