måndag 23 april 2007

Det är mycke nu....





















Som sagt det är mycke nu ...Länge sen jag skrev nå´t. Elin vill ju inte se mera av Nostalgia-Parken. Här kommer några bilder se´n Påskas I Götet(Elin och Linda har ju lagt ut en del bilder på sina Bloggar) Första bilden är vi och handlar påskmat på COOP, Linda och Mats på Nordstan, och sen våra fina "små" töser.
Nu i helgen jobbade jag, så lörd.-sönd. försvann ju bara..
Har försökt att bota Mats förkylning med Smoothies (lyckats väldigt bra måste jag säga)Innehåll: Blåbär, hallon, banan, yoghurt, apelsinjuice, citron, lime och färsk ingefära. Mums.



Sönd.em tillbringade vi i Parken (nu är vi där igen, Elin). Vårstädning; det var iallafall 15 pers som kom för att hjälpa till. Grillen var igång så vi bjöd på korv+bröd..















Mats avslutar dagen i ett Lavandel"spa"bad mmmmhh det luktar så Gott!!

2 kommentarer:

Gullan sa...

Hoppas att din "förkylningsdryck" till Mats hjälper. Annars har jag en bättre medicin, Whiskey! Ha de gott syster yster! Från "näst" lilla syster yster! Ha det gott!!

Vi i Müllheim sa...

Hej stora syster yster!
Grattis till förnyandet av din blog, jag började ocksá bli trött pá Nostalgia...:-)
Igár gjorde jag själv ett försök att sätta in lite nya bilder pá min blog, var i tidspress men kämpade pá ändá... När jag äntligen var färdig sa det "plopp" och strömmen gick för en halvtimme.... Suck, var väl inte meningen dá. Göran har sagt att ni ev. ville komma ner i september, stämmer det?
Pussar och kramar frán "allra yngsta" syster yster!