måndag 8 juni 2009

Parkfest - Elins Examen

Jag förstår inte varför det ska gå så länge mellan varje mina blogginlägg Dax nu för en liten uppdatering...30 maj Shanes i parken...bra ös...om ni undrar vad Stefan o Monika pysslar med..jo langning av öl..in i kylen..Hanna ler...jajamensan...hon ska snart gifta sig..





Dagen EFTER....var det ju Mors Dag!!! och då var alla så här trötta....Mats kan jag förstå...gick å la sig kl. 5.00 och upp kl.7.00 och började städa parken ,jag blir inte klok på honom..Varför gå upp så tidigt när man nu kan få sova ut? Jag gjorde då det.... sov ut alltså...hahaha
Och nu raskt till helgens firande av Elins Socionomexamen....tyvärr fick jag inte vara med i kyrkan på fredagen...men Mats, mormor, morfar och farmor åkte till Växjö..men festen hade vi i lördags på Parkvägen 13...Som examenspresent gav vi Elin en ny cykel..kommer nog väl till pass när de nu snart ska flytta till hus i Berg..








Det var mumsigt med Grekiskt festfat....och så en pärontårta till kaffet...det var inte dumt ...
Ibland är det bra att ha Parken så nära...när man har två rastlösa hundar (ja en i allafall) som vill ha massvis spring i benen.... Ja, så bär det då av igen till Växjö...med hund och ny cykel......Linda å Micke åkte strax efter...och det blir så tyst när alla far hem till sitt...men de kommer snart tillbaka igen......Iallafall till Arvingarna den 3Juli...då blir det fest igen...Ha det bra å bränn massvis ljus...





Nu är det slut hahaha....

(Kommentarerna ges längre ner ......) Varför blir det såna långa avstånd????












3 kommentarer:

Gullan sa...

Hej söstra! Långa avstånd? Jo, du har nog mixtrat med bilderna och flyttat om lite...då blir det lååånga avstånd. Du får markera sista tomma biten genom att vänsterklicka med musen uppifrån och ner, samtidigt som du håller piluppknappen på vänster sida vid tangentbordet nertryckt. Då kommer det upp ett svart streck som du kan deleta. Ja, det blev ett roligt inlägg, ha ha.
Det är en rolig vovve Elin o Niklas har. Mycket spring i bena.
Kram från systeryster

Vi i Müllheim sa...

Nämen va ä de för språk??: "pilupp" och "deleta", he he.
Roligt att se nya bilder från Fågelfors och er alla! Längtar....
Kjamisar, Ingela

offensivhockey sa...

Hej, Adam K här.
Måste först berömma den vackra bild ni har på headern.

Själv har jag en blogg som heter Deep Blue Sky 2
(http://deepbluesky.blogspot.com/), där det handlar om komik,egna tankar.

Nu undrar jag eftersom båda bloggarna är från Fågelfors vore det inte kul med ett samarbete då?

Att ni länkar min blogg från eran och jag lägger upp eran blogg på "Fågelforsbloggar" på min. Deal?