söndag 28 juni 2009

Beduintält i år igen!!!!

Välkommen in i mitt beduintält säger Sjeik Ahmed Mats....hahaha.. men var är kamelerna??? Jaha, så blev det då ett beduin tält i år igen det är Jättefint...vi har faktiskt sovit där i natt helt myggfritt Jag vaknade jättetidigt av alla hummlor som surrade i "Paradisbusken"...















Det får duga eller hur??? Klar för nästa Parkfest med Arvingarna.......
Idag tog vi cyklarna och åkte ner till Svindla Kvarn....ett ljuvligt ställe...fåren tyckte det var för varmt de låg och tryckte intill staketet i skuggan



Inte undra på att de inte gillar när det är varmt Tänk själva... gå omkring med vinterpälsen i denna värme... Stackars dom.....Näha nu är det dax för lite glass känner jag...Ha det bra go vänner och bränn ljus i värmen..

2 kommentarer:

Vi i Müllheim sa...

åhh, så mysigt ni har det!När jag ser beduinen Mats kommer jag att tänka på "Kamel reiten"! Hi, hi.
Ha det så gott i värmen. Massvis med kramisar, lilla syster yster

Gullan sa...

Jaha, far blev erbjuden 200 kameler för mej i Tunisien 1980. Men Kalle undrade hur han skulle få plats med alla kamelerna på planet hem, så det blev ingen "affär". Vi besöker nog beduintältet på fredag. Vi måste ju undersöka om "tältet" är myggfritt, ha ha.