lördag 14 juni 2008

Parken i karnevalståg!!

Yes, det här gillar jag....men först måste jag jag bara få DEMENTERA OT-tidningens inlägg om besökare i Långemåla förra lördagen VI VA´DÄR...vadå 500pers...såg dom dubbelt eller..max 250 pers ...Ragge släng dig i väggen...hahaha..

Alltså, jag beundrar verkligen Ronnies engemang i detta med Karnevalståget " jo vi målar min gamla sierra röd etc etc...jimmy hänger på ..borrar hit å dit...Ja det ser ut som en husbil..Javisst,..måste bara säga att vi blev bitna av miljontals knott...men vad gör man inte för konsten..Hahaha


Fågelfors Föräldraförening visade också sitt "nu har också vi blivit fler" tack vare tyskfamiljer som flyttat hit...Tack alla som ställde upp i Karnevalståget från Fågelfors...Vi var många där utomsocknas... Må bra och Folkpark!!!

Inga kommentarer: