torsdag 5 juni 2008

Det här gillar jag!!

Plåtläggning på ÖL-"tälten"

Jakob hjälpte mig att olja in möbler..det va fint,,,
Det här gillar jag ,fast det framkommer inte så i detta mörker...eloge till Ronnie Persson som tagit ner alla ljuskupor..tvättat..maskerat..målat i grönt o rött Ni skulle bara se så fint det är..

Ja det är ju mycke jag gillar ..fattar ni väl..men just nu är Parken i sitt "esse" fatta va ja mena...haha.... Lusthuset har också blivit jättefint...Nu är det Parken som gäller eller hur???? Välkomna hit!!Sommarn är lång..puss på er..

1 kommentar:

Elin sa...

det är som en saga blivit sann. mina ord från en tid sista året på gymnasiet me visionen om en blommande folkets park, har de blivit sanna? nyp mig:)
verkligen jätte jätte vackert. längtar till mitt fågelfors besök. inom kort, jag lovar! Massa pussar och kramar../dotra e