onsdag 23 april 2008

Det är så härligt att gå i Solen......

Nu är det verkligen skönt ute, det gäller att ta vara på sol och värme..fast det är klart..solens strålar är lite brännande farliga just nu. De har ju gått ut med varning att ozon-skiktet är väldigt tunt. Men med solskyddsfaktor 30 kanske man klarar sig en stund.Har försökt att putsa till altan lite så man kan sitta och njuta lite...innan myggen kommer....Då får vi väl göra altan myggfri igen med myggnät odyl.
Ikväll ska Mats ha en liten träff med några gamla klasskamrater...de ska försöka fixa ihop en klassträff. Varför inte ha den träffen i Parken den 23 aug. då Parken dessutom har 60-års Jubileum...och dans till Thor-Leifs....?Jo, det var ett bra förslag tyckte jag.Kanske är det någon mer därute som tänker ha klassträff...23aug i Fågelfors Folkets Park, Bra!!
Gott med kaffe i Solen!!!







Humlan surrar, fjäriln prålar,.....och ur nektar fyllda skålar dricka oss små blommor till.















Lite blommer på det Japanska körsbärsträdet finns det också............

Fast jag tror jag har mer blommor på alla SaintPaula i köket...
Nähä, nu får jag nog försöka hitta på nå´t nyttigt...stryka kanske..
det är ju jätteskoj :) Ha en bra kväll på er......

1 kommentar:

Gullan sa...

Ja, det var ju fina blommor som ni har. Härligt med solen. Idag - torsdag - är jag ledig. Tänkte uppdatera min blogg, om det går. Det strulade igår...Sén ska jag oxå ut i solen. Puss mellansöstra