måndag 12 mars 2007

Vasalopparna

Ja, det tar en vecka och hämta sig när man åkt Vasaloppet............med buss. Roligt "hadde" vi, bra gäng (45st ung.) Skidföret var väl inte det bästa för åkarna, det var 11 st i vår buss som inte genomförde loppet, Mats fick repet, det var en nyhet för honom; Oj här har de spänt upp ett rep!!! Skidspåren: Vem tog dem??? Jag och Gullan vet..... Svaret kommer lite senare..













När man åker skidor gäller det att man är rätt utrustad som Johan och Magnus glasögon, Gullan visar grabbarna det bästa vallningstipset; kan det månne vara Vallaväck...
Stellan " vallningsexpert" hm..vad används för brygd idag???



"Det är gott om tid".........och där gick starten...


Här är svaret på vem som tog skidspåren... Det var Kent-Alfs i Evertsberg, Gullan och jag såg dom..


Tack för en trevlig resa och trevligt sällskap , det får vi göra om....

1 kommentar:

Gullan sa...

Jag såg spåren utanför vårat hus, när vi kom hem...Det var järnvägsspåret!
1 år till nästa. En jätterolig resa som man inte vill missa. Men jag är bekväm, jag tar bussen även då. Vad annars?
Kjam söstra
(Snygga bilder, speciellt den sista:-)