söndag 1 februari 2009

Har ni också undrat ??......

Många har undrat ska ni veta...Vad har Mats i ryggsäcken när han är ute och går...ni ska snart få veta en hemlighet....Idag har vi faktiskt gått över 1mil det var skönt...nästa vecka har Mats jour så då får vi promenera inom samhället igen...Mats brukar då gå 3-4 gånger runt samhället... inte undra på att folk frågar... Vad har han i ryggsäcken???
Igår åkte vi iväg till Öland och Kalmar...visste att Gullan och Stellan befann sig på Öland så vi var där och hälsade på först....sen styrde vi färden mot Shopping-Kalmar...Det blev lite handel iallafall...Gina Tricot blev nog glad efter mitt besök...så även Stadium där både Mats och jag hittade nya "dämpade" skor...
Mats skor var visst Nikes "senaste"... de satt som "handsken" hahaha det finns ett tillbehör till skon....data-chip...som man kan kolla på sin dator...information om "springrundan" jaja mina skor var också sköna.....







köpte även lite träningskläder till mig.....Nya läderfåtöljer blev det också.....Vi skulle egentligen köpa massvis värmeljus på IKEA...tillfälligt slut...Jaha då köper vi väl två fåtöljer istället..hahaha..

Spänningen STIGER....nu till hemligheten....massvis hantlar i ryggsäcken... alltid bra att ha med sig ut i skogen om man får för sig att ha ett litet styrkepass..thihi...Nähä nu är det nog mat-time snart känner jag... får se vad man ska slänga ihop i kväll..ah det blir nog nå´t gott..Ha det gott go vänner å bränn massvis ljus...(jag får väl bränna fåtöljer hahaha)

1 kommentar:

Gullan sa...

Jamen, vi har massvis med värmeljus här om ni vill ha. Stellan har "fyndat" på Netto i Mönsterås, ha ha. För övrigt var det fina fåtöljer ni har hittat. Får komma o provsitta dem nån gång. Roligt att veta var det var i ryggsäcken, inget hembränt o lingondricka då. Kjam från toksöstra