tisdag 11 mars 2008

Vi hade roligt!!!

Ja, så har man då varit på fest med jobbet..på Wallmans Salonger i Malmö närmare bestämt, det var Roligt..Tyvärr kunde inte alla åka på en gång, det var bara Linda C. och jag(+70 anställda till i regionen) som åkte den här helgen..så nästa helg åker resten 4 man (kvinnor)..Vi kom på det att vi får inte bli sjuka nästa helg för vi har ingen "back up" STÄNGT PGA SJUKDOM får det bli....












Bilder från bussen och shoppingbilder från stan.
Här har vi nu landat i vårt rum på SAS Radisson, rymligt och fint...
Så här fina var vi innan det bar iväg till Wallmans, Linda tyckte tom att whiskey var gott thihi..









Vi bjöds på en härlig show av duktiga aktörer och sångare...maten som bjöds på var väl sådär..
Lars-Erik fd personalchef var så här glad i hatten...haha...
J. Persson var ochså mycke glad för han hade fått en ballong i nacken..(som han inte visste om) thihi......










Man kan även roa sig på toaletten om man vill, det var Roligt ( nu ringer det).....

Efter allt showandet var det dans.......sen var man så trött så det fick bli taxi till hotellet. Väl "hemma" på hotellet igen beställde vi en Caesarsallad till rummet, det var gott...tror jag....Hotellfrukost är ju inte helt fel (om man kan äta den) och det kunde jag ,det smakade utsökt. Det dröjde sen ända till 11.30 innan vår buss tog oss hemåt igen..det var en lång väntan..Hemma ung. 15.30 det var skönt Mats hämtade oss vid Träthults-korsningen. Borta bra men hemma bäst...hoppas nästa gäng får lika roligt som vi hade....Lugn å fin.....Kramisar på er!!!

4 kommentarer:

Elin sa...

vilka bilder..du är ju rolig du. snygg olvert stil du hade fått in där med väskan och kassen!:) de "kvittala". ja, ni såg då glada ut i hatten allihop:) haha. bilderna med linda och pappret på toaletten behövde inte direkt någon förklaring!! ja, jag sär då de. dessa ungdomar! vi hörs. puss och kjam/elin

Linda sa...

Hahaha, mycket roligt!! Instämmer med föregående talare, det kvittala!!.. Såg i allafall ut som att ni haft en riktigt härlig och rolig helg, du får berätta mer via luren tror jag :-)..Vilken himla tur att du kunde äta hotellfrukosten, pappsen vart lite orolig där...."se till så att hon inte dricker wiskey när ni kommer tillbaka till hotellet"!! Vi höres, pöss och kram!!

Gullan sa...

Ja, då vet jag vad jag har att se fram emot...Det ska nog bli minst lika roligt även denna helg oxå:)) Jag blev "laddad" när jag såg bilderna. Ska man verkligen ha en sån där hatt på huvet? Skämt åsido, jag ska inte glömma kameran iallafall..Kjam från mellansöstra

Vi i Müllheim sa...

Minsann, systern min är då mycket ute i svängen....och denna helg blir det den andra systern..jag säger då det, går inte att hålla efter dem.. Ja, ni såg ut att ha mycket roligt iallafall :o)
Kramisar och en trevlig helg!! lillasöstra