måndag 29 januari 2007

Vaknade kl 5.00 Mats var redan uppe då han skulle till måleriet. Jag tycker det är för tidigt går och lägger mig igen .... och lyssnar till snöplogen.... Frukost vid 8.00 och solen skiner snön glittrar och fåglarna äter för fullt av solrosfrön och jordnötter.Skottade snö jobbigt.. Tog en promenad i snön till Folkets Park , fotograferade granen som blåst ner över lilla scenen förstört lite tak förmodar jag.
Idag har jag beställt från H&M, (Elin mailade över sin lista också) har även beställt en hel del från Panduro....roligt.Jobbade sen kvällen , Mats väntade utanför när jag låste så inga fula gubbar står utanför affären.Pappa Karl väntade hemma med volvon som Mats ska ta till Högsby imorgon. Fick just nu en puss på kind av Mats. Godnatt!!!!

2 kommentarer:

Elin sa...

så ska det se ut...nu vill jag se dagliga uppdateringar:) keep on rolling/puss puss ska du ha!

Gullan sa...

Har inget blogg...men det är roligt att läsa eran, så man vet vad ni håller på med...:)
Kjam från syster yster i Högsby